"Osallistuin avoimen tason dark fusion tunneille ja olen tykännyt kovasti! Opetus on huomioivaa ja variaatioita tarjotaan tason mukaan. Tunnit ovat hyvä sekoitus tekniikkaa ja koreografian harjoittelua ja musiikit ovat tunneilla kohdillaan! Pidän myös siitä, että Anni antaa kehittävää palautetta mahdollisista korjauskohteista vaivihkaa eikä kaikkien kuullen, jolloin kellekään ei tule nolo olo. Ihan paras ope!"
—Tanssioppilas
"Tykkään Annin tavasta opettaa, se on samalla lempeä mutta tarjoaa sopivasti haastetta. Anni korjasi yksittäisten ihmisten tekniikkaa hienosti salavihkaa, nostamatta ketään tikunnokkaan. Musavalinnat oli tosi hyvät ja ohjaus superselkeää. Lisäksi Anni sai minut tuntemaan oloni tosi tervetulleeksi, vaikka ei ole minkään sortin tanssitaustaa eikä osaamista."
—Tanssioppilas
"Alkeiskurssilla käytiin tekniikoita läpi monipuolisesti mutta aloittelijalle sopivaan tahtiin. Syksyn mittaan karttui taidon lisäksi itseluottamus ja jokaisen tunnin päätteeksi sai iloisena todeta, että onneksi lähdin liikkumaan. Huippu opettaja, hyvä tanssiporukka ja mielenkiintoinen laji tempaisivat mukaansa! Kiitos :) "
—Roosa
"En ollut koskaan ennen harrastanut tanssia ja minulla oli kaksi vasenta jalkaa, huono tasapaino ym. Näillä tunneilla opin liikkumaan ihan uudella tavalla ja rakastamaan tanssimista. Myös toimistotyöntekijän unelmalaji."
—Hanna